El dissabte 18 d’abril, la Puríssima va acollir la celebració del sagrament de la Confirmació de 13 joves de la parròquia i de l’Escola Sagrada Família, presidida pel bisbe de Terrassa, monsenyor Salvador Cristau acompanyat del seu secretari, Eduard Pire, per mossèn Joan i l’acòlit Álvaro Esteban. Aquest sagrament enforteix el do de l’Esperit Sant rebut en el baptisme i consolida el compromís cristià. Els joves confirmats han estat preparats al llarg del curs pels catequistes Albert Garcia i Jordi Mercadé, que els han acompanyat en aquest camí de fe.

